En enklere hverdag med GetAccept og SuperOffice CRM

En enklere hverdag med GetAccept og SuperOffice CRM

Påmelding

Det er duket for et webinar sammen med vår samarbeidspartner, GetAccept! Sammen ønsker vi å vise eksempler på hvordan du kan få en enklere og mer lønnsom hverdag ved hjelp av GetAccept og SuperOffice CRM. Hvordan deres virksomhet kan bli mer nytenkende, og oppleve en mer digital hverdag!

Det er ingen tvil om at mange aktører i næringslivet har et stort behov for å effektivisere sine dokuments-, tilbuds- og avtaleprosesser. Med en smartere dokumentflyt sørger du for at flere avtaler signeres elektronisk, raskt og sikkert.

Manuelle prosesser kan være svært tidkrevende, og de fører ofte til mangelfull oversikt og kontroll. Vi viser deg hvordan du kan gi dine medarbeidere og kollegaer en enklere hverdag, og hvordan du kan få bedre kontroll samtidig som du bidrar til å skape en tettere dialog til kundene deres.

Nøkkelen til et vellykket signeringsprosjekt: 

  • Automatisere oppfølgingsløpet
  • Enkelt å bruke, enkelt å signere
  • Måle, forbedre og integrere

GetAccept har en fullverdig integrasjon mot SuperOffice CRM, dette skal vi vise dere og se hvordan det kan gi reell verdi for deres kunder og ansatte på sikt.

“SuperOffice AS benytter GetAccept og anbefaler denne løsningen til andre bedrifter som vil bli mer effektive og profesjonelle gjennom bruken av digitale verktøy. Beslutningstiden forkortes og selve signeringsprosessen tar vesentlig kortere tid.”

– Henning Kind Petersen, Salgsdirektør SuperOffice Norge

 Les mer om hvordan SuperOffice har kortet ned beslutningstiden og signeringsprosessen med GetAccept her: Kundereferanse SuperOffice

Synes du dette virker interessant så melder du deg på webinaret ved å klikke på lenken:

Påmelding

 

Kurssted:
Web
Dato:
Fra 22. Sep 2020 - kl.12:00
Til 22. Sep 2020 - kl.13:00
Pris:
Gratis