Kundeservice

SuperOffice hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn

SuperOffice Customer Service

Å levere god kundeservice er viktigere enn noen gang. Ved å vise at kundene dine er viktige og at dere bryr dere vil dere belønnes med flere fornøyde og lojale kunder.

Med vår service- og supportløsning kan du være sikker på at alle henvendelser blir håndtert, om de så kommer inn via e-post, telefon eller nettside. Hver henvendelse blir sporet med et unikt saksnummer, kategorisert og fordelt i henhold til deres saksprosess. Løsningen har mange muligheter for automatiske eskaleringer og varslinger slik at hver henvendelse blir behandlet til rett tid og med god kvalitet.

Med «Min side» funksjonalitet kan dere også legge til rette for at kunden alltid er informert om saksgangen, og har tilgang til et bibliotek av artikler (FAQ) slik at kunden kan hjelpe seg selv. SuperOffice Service hjelper dere til å løse kundenes problemer raskt og effektivt. SuperOffice Service kan benyttes alene, eller som en fullverdig del av ditt totale SuperOffice CRM-system.

Se brukerplanen her

Egenskaper

Saksnummer - raskt svar
Saksnummer - raskt svar

Hver henvendelse blir automatisk tildelt et unikt referansenummer, og all relatert kommunikasjon spores med dette nummeret. Søk på f.eks. referansenummer, kundeservice, kontaktperson eller status.

Felles database - All dialog på ett sted
Felles database - All dialog på ett sted

Alle kundehenvendelser blir fanget og organisert sentralt i din CRM database. Alle har tilgang til informasjonen og vil være i stand til å sjekke statusen til en kunde før de tar kontakt.

Automatisk ruting og eskalering
Automatisk ruting og eskalering

Ved å sette opp flere e-postkontoer eller søkeordfiltre, vil alle forespørsler automatisk bli tildelt rett kategori og riktig person. Forespørsler blir etter en viss tid, automatisk eskalert.

Dashbord og rapportering
Dashbord og rapportering

Skaff deg innsikt i hvordan du kan forbedre det du leverer. Vårt ”out-of-the-box” dashbord vil hjelpe deg å forstå hva de sliter med, og hva du trenger å ha fokus på for å bedre tjenestene dine.

Kunnskapsbase
Kunnskapsbase

Nå kan du hjelp kundene dine til å hjelpe seg selv. Bygg et bibliotek av FAQ (Frequently Asked Questions) og kundene finner svarene selv.

Kundesenter
Kundesenter

Gjennom kundesenteret, kan kundene logge seg inn, se sin egen historikk, stille spørsmål og søke i kunnskapsbasen hele døgnet. Kundesenteret kan integreres i eksisterende nettsted.

Administrasjon av mobilservice
Administrasjon av mobilservice

Slik får kundeservice medarbeiderne tilgang til SuperOffice fra mobile enheter, og kan se og svare på kundeforespørsler når de er på farten.

Makroer
Makroer

Automatiser prosesser. Med et enkelt klikk kan du svare en kunde eller flytte en forespørsel til en gitt kategori. Makroer lar servicemedarbeiderne lage egne arbeidsrutiner og arrangementer.

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive