SuperOffice Brukerplaner

Sales

Hvis du jobber med salg eller salgsledelse er dette brukerplanen for deg. SuperOffice Sales hjelper deg med å holde orden på kundeinformasjon, selge smartere og bidrar til at du vinner salg på kortere tid.

Du kan enkelt se antall møter, antall telefonsamtaler og skrevne dokumenter (som f.eks. tilbud) i forbindelse med hvert salg. Slik kan du i enkelt analysere effekt og kostnader for å ta bedre avgjørelser om hvordan du kan selge mer. Denne brukerplanen er for selgeren.

490,- pr. bruker pr. mnd. prisene er oppgitt ekskl. mva. og med årlig fakturering. Prisene gjelder kun SuperOffice brukerplaner. Vi tar forbehold om at SuperOffice AS kan endre priser og innhold.

Sammenlign brukerplaner her

Egenskaper

Standard funksjonalitet

Alt du trenger for å øke salget
Alt du trenger for å øke salget

Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.

Salgsledelse - Få full oversikt over salgene
Salgsledelse - Få full oversikt over salgene

Spor alle muligheter i pipeline for salg - fra begynnelse til slutt. Bedre resultater gjennom full kontroll på avtaler og nøyaktig informasjon om hva som ligger i pipeline- og prognoser for salg.

Salgsguide - Følg oppskriften for best resultat
Salgsguide - Følg oppskriften for best resultat

Bruk salgsguiden til å utarbeide en definert salgsprosess. Bruk bedriftens beste praksis og skap bedre resultater. Med SuperOffice salgsguide vil hele salgsteamet alltid vite når de skal gjøre hva.

Salgssekretæren - Hjelper deg å fokusere på alle de riktige tingene
Salgssekretæren - Hjelper deg å fokusere på alle de riktige tingene

Salgssekretæren holder deg oppdatert på hvilke salgsaktiviteter har du planlagt i nær fremtid, og hvilke oppgaver har forfalt. Den varsler deg med automatiske varsler og praktiske gjør-nå lister.

Tilbudsstyring - Tilbud på 1-2-3
Tilbudsstyring - Tilbud på 1-2-3

Flere tilslag på tilbudene dine. SuperOffice assisterer deg fra du skriver det første utkastet, gjennom alle versjoner av tilbudet og helt fram til du kan plassere ordren med et enkelt klikk

Hold deg oppdatert
Hold deg oppdatert

Få oppdatert, praktisk innsikt i dine kunder og salgsaktiviteter gjennom varslinger og nyttige, visuelle fremstillinger.

CRM på farten
CRM på farten

Tilgang til all oppdatert kunde- og bedriftsinformasjon på enhver smarttelefon eller nettbrett. Du kan administrere kundeavtaler, få tilgang til kontodetaljer og oppdatere og registrere salgsmøter.

Administrasjon og innstillinger
Administrasjon og innstillinger

Få direkte tilgang til modul for administrasjon og innstillinger, slik at du kan tilpasse SuperOffice løsningen din etter egne behov. Konfigurasjonen er like enkel som alt annet i SuperOffice.

Kundekonto-administrasjon
Kundekonto-administrasjon

En effektivt håndtering av kundeforhold, fra prospekt til kunde. Hold styr på samtaler, dokumenter, aktiviteter, møter, muligheter og salg.

Interessenter
Interessenter

I komplekse salg er det spesielt nyttig å kjenne til sentrale interessenter. Med SuperOffice kan du fange opp informasjon om faktiske beslutningstakere og påvirkere som du trenger for å kommunisere med.

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive