SuperOffice Brukerplaner

Service

God kundeservice handler om å svare på alle henvendelser og spørsmål så fort de kommer inn, tilby kundene support uansett når de behøver det og kommunisere med dem på den måten de selv foretrekker – telefon, e-post, nettside, sosiale medier m.m.

Alle disse muligheten finnes i brukerplanen SuperOffice Service. Du kan enkelt søke opp henvendelser basert på kundebehandler, status, kategori og prioritet. Hele organisasjonen kan til enhver tid skaffe seg overblikk over kundesituasjonen. Dette er brukeplanen for kundeservicemedarbeideren.

490,- pr. bruker pr. mnd. prisene er oppgitt ekskl. mva. og med årlig fakturering. Prisene gjelder kun SuperOffice brukerplaner. Vi tar forbehold om at SuperOffice AS kan endre priser og innhold.

Sammenlign brukerplaner her

Egenskaper

Bedre kundeservice betyr flere smilende kunder Når du er tydelig på at kundene dine er viktige og at du virkelig bryr deg, vil du belønnes med flere smil. SuperOffice hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, webskjemaer eller sosiale medier.

Saksnummer - raskt svar
Saksnummer - raskt svar

Hver henvendelse blir automatisk tildelt et unikt referansenummer, og all relatert kommunikasjon spores med dette nummeret. Søk på f.eks. referansenummer, kundeservice, kontaktperson eller status.

Felles database - All dialog på ett sted
Felles database - All dialog på ett sted

Alle kundehenvendelser blir fanget og organisert sentralt i din CRM database. Alle har tilgang til informasjonen og vil være i stand til å sjekke statusen til en kunde før de tar kontakt.

Automatisk ruting og eskalering
Automatisk ruting og eskalering

Ved å sette opp flere e-postkontoer eller søkeordfiltre, vil alle forespørsler automatisk bli tildelt rett kategori og riktig person. Forespørsler blir etter en viss tid, automatisk eskalert.

Dashbord og rapportering
Dashbord og rapportering

Skaff deg innsikt i hvordan du kan forbedre det du leverer. Vårt ”out-of-the-box” dashbord vil hjelpe deg å forstå hva de sliter med, og hva du trenger å ha fokus på for å bedre tjenestene dine.

Kunnskapsbase
Kunnskapsbase

Nå kan du hjelp kundene dine til å hjelpe seg selv. Bygg et bibliotek av FAQ (Frequently Asked Questions) og kundene finner svarene selv.

Kundesenter
Kundesenter

Gjennom kundesenteret, kan kundene logge seg inn, se sin egen historikk, stille spørsmål og søke i kunnskapsbasen hele døgnet. Kundesenteret kan integreres i eksisterende nettsted.

Administrasjon av mobilservice
Administrasjon av mobilservice

Slik får kundeservice medarbeiderne tilgang til SuperOffice fra mobile enheter, og kan se og svare på kundeforespørsler når de er på farten.

Makroer
Makroer

Automatiser prosesser. Med et enkelt klikk kan du svare en kunde eller flytte en forespørsel til en gitt kategori. Makroer lar servicemedarbeiderne lage egne arbeidsrutiner og arrangementer.

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive