SuperOffice Brukerplaner

Standard

SuperOffice Standard er brukerplanen for deg som vil lagre og dele alle typer kontaktinformasjon uavhengig av type virksomhet. Du blir mer effektiv og produktiv i det det daglige arbeidet. All viktig informasjon er samlet på ett sted.

Med bare et klikk har du tilgang til kontaktinformasjon, dokumenter og e-poster, salgsmuligheter og supporthenvendelser. De øvrige brukerplanene bygger på Standard. Standard CRM er for deg som har behov for grunnleggende CRM.

390,- pr. bruker pr. mnd. prisene er oppgitt ekskl. mva. og med årlig fakturering. Prisene gjelder kun SuperOffice brukerplaner. Vi tar forbehold om at SuperOffice AS kan endre priser og innhold.

Sammenlign brukerplaner her

Egenskaper

Standard funksjonalitet

Jobb raskere med SuperOffice CRM
Jobb raskere med SuperOffice CRM

En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster.

Kundeoppfølging
Kundeoppfølging

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater.

Dagboken - Alle på samme side
Dagboken - Alle på samme side

Bruk den delte kalenderen til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot de andre medlemmene i teamet.

Dokument- og e-postadministrasjon
Dokument- og e-postadministrasjon

SuperOffice er sømløst integrert med Microsoft Office 365 og Google Apps for Work. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner som Exchange, Outlook, Notes, Gmail og alle IMAP-baserte e-post tjenere. 

Raske og enkle utsendelser
Raske og enkle utsendelser

I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice. Nå er det lett å holde kontakten og følge opp eksisterende- og potensielle kunder.

Slik administrerer du dokumentene dine
Slik administrerer du dokumentene dine

Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato.

Rett budskap til rett målgruppe
Rett budskap til rett målgruppe

I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer.

Bli en bedre prosjektleder
Bli en bedre prosjektleder

Del prosjektene i flere, mindre, håndterbare deler. Sett i tillegg gode milepæler, og før oppgavelister. Lag prosjektguider som staker ut hver fase, og hjelper deg til å huske hva du skal gjøre.

CRM på farten
CRM på farten

Med Pocket CRM-app for telefon og lesebrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Pocket CRM er tilgjengelig for Android og iOS.

Mer informasjon?

Vi leverer et stort tilbud av produkter og tjenester som alle bidrar til å gjøre virksomhetsprosesser mer effektive