Ved å integrere kundedata fra ERP-løsningen din med SuperOffice sparer du tid gjennom at du kun trenger å lete etter kundedata i ett system. I tillgg får du full oversikt over kunden og du sikrer en bedre datakvalitet i både SuperOffice og ERP-systemet fordi du kun trenger å opprette/oppdatere informasjon i ett system.

På denne måten sikrer du kunden din raskere respons, bedre og mer oppdatert kundeservice og på den måten gir du kunden en bedre kundeopplevelse.

Noen nøkkelfunksjoner:

  • Koble eksisterende SuperOffice-kontakter mot din ERP kunde-/leverandørdatabase
  • Opprett ny kunde/leverandør i ERP-systemet direkte fra SuperOffice
  • Koble eksisterede personer i SuperOffice til  kontaktpersoner i ERP-systemet
  • Opprett kontaktperson i ERP-systemet direkte fra SuperOffice
  • Koble eksisterende SuperOffice-prosjekter til ERP-prosjekter
  • Opprett nytt ERP-prosjekt fra SuperOffice
  • Se ERP transaksjonsdata for kunder, leverandører og prosjekter direkte i SuperOffice