Åpningstider

Alle virkedager mellom kl. 08:00-16:00 med unntak av julaften og nyttårsaften. Onsdag før Skjærtorsdag er kundeservice bemannet mellom kl. 08:00 og kl. 12:00.

Hvordan komme i kontakt med oss?

E-Post

Vi ønsker primært at alle saker sendes inn til vår dedikerte e-post adresse for support. Det vil da opprettes en sak i vårt sakssystem og saken får et saksnummer som du, og vi, kan referere til.

support(at)crminsight.no

Telefon

Ved behov kan også telefon benyttes i tillegg til e-post. Ved hastesaker, skal saken meldes inn på e-post, i tillegg til telefonhenvendelse.

 +47 23 06 01 00 

  

Ikke support/bistandsavtale med oss?

Dersom dere ikke har support/bistandsavtale med oss vil henvendelser faktureres med NOK 1.600 per påbegynt time. Les mer om våre tjenester knyttet til bistand ved å klikke på linkene nedenfor. 

Verdien av en bistandsavtale

Informasjon om avtaler og prosess