Brukerplaner

Fem rollebaserte brukerplaner for alle CRM-behov. Velg mellom fem ulike brukerplaner basert på ulike behov i din bedrift. Finn den perfekte kombinasjon av brukerplaner for ditt team. Prisene er oppgitt ekskl. mva. (*Prisene gjelder kun SuperOffice brukerplaner. Vi tar forbehold om at SuperOffice AS kan endre priser og innhold). Ønsker du å lese mer om hver brukerplan så kan du lese mer om det her.

STANDARD

SuperOffice Standard er brukerplanen for deg som vil lagre og dele alle typer kontaktinformasjon uavhengig av type virksomhet. Du blir mer effektiv og produktiv i det det daglige arbeidet. All viktig informasjon er samlet på ett sted. Med bare et klikk har du tilgang til kontaktinformasjon, dokumenter og e-poster, salgsmuligheter og supporthenvendelser. De øvrige brukerplanene bygger på Standard. Standard CRM er for deg som har behov for grunnleggende CRM. Denne brukerplanen koster kr 399,- pr. bruker pr. mnd. Prisene er oppgitt ekskl. mva. og basert på med årlig fakturering. 

 

MARKETING

SuperOffice Marketing kombinerer det beste fra CRM med det beste innen e-postmarkedsføring slik at du når ut til målgruppen, sender bedre e-postutsendelser, forbedrer konverteringsraten – og kan selge enda mer. Du vil enkelt kunne registrere leads og kontaktinformasjon fra ulike kilder inn i SuperOffice. Finner du et lead i et kontaktskjema, en e-post, på et event eller i en liste, kan du lagre dem rett inn i SuperOffice CRM. Denne brukerplanen er for den profesjonelle marketingmedarbeideren. Denne brukerplanen koster kr 501,- pr. bruker pr. mnd. Prisene er oppgitt ekskl. mva. og basert på med årlig fakturering.

 

SALES

Hvis du jobber med salg eller salgsledelse er dette brukerplanen for deg. SuperOffice Sales hjelper deg med å holde orden på kundeinformasjon, selge smartere og bidrar til at du vinner salg på kortere tid. Du kan enkelt se antall møter, antall telefonsamtaler og skrevne dokumenter (som f.eks. tilbud) i forbindelse med hvert salg. Slik kan du i enkelt analysere effekt og kostnader for å ta bedre avgjørelser om hvordan du kan selge mer. Denne brukerplanen er for selgeren. Denne brukerplanen koster kr 501,- pr. bruker pr. mnd. Prisene er oppgitt ekskl. mva. og basert på med årlig fakturering.

 

SERVICE

God kundeservice handler om å svare på alle henvendelser og spørsmål så fort de kommer inn, tilby kundene support uansett når de behøver det og kommunisere med dem på den måten de selv foretrekker – telefon, e-post, nettside, sosiale medier m.m. Alle disse muligheten finnes i brukerplanen SuperOffice Service. Du kan enkelt søke opp henvendelser basert på kundebehandler, status, kategori og prioritet. Hele organisasjonen kan til enhver tid skaffe seg overblikk over kundesituasjonen. Dette er brukeplanen for kundeservicemedarbeideren. Denne brukerplanen koster kr 501,- pr. bruker pr. mnd. Prisene er oppgitt ekskl. mva. og basert på med årlig fakturering.
 

COMPLETE

Brukerplanen SuperOffice Complete er laget for deg som jobber med litt av alt. Denne brukerplanen inneholder en sum av alle funksjonene i de øvrige brukerplanene. Enten du er ute i felten, er leder i virksomheten, eller begge deler, vil Complete gi deg alle de verktøyene du trenger for å få jobben gjort. Med Complete vil du organisere kontaktinformasjonen din, skaffe flere potensielle kunder, oppå flere salg og få kundene til å smile – på rekordtid. Med SuperOffice Complete venter superenkle dager på jobben. Denne brukerplanen koster kr 604,- pr. bruker pr. mnd. Prisene er oppgitt ekskl. mva. og basert på med årlig fakturering.