Webinarer april 2020

Webinarer april 2020
Delta på Webinar om SuperOffice migrering til skyen, utvalg i SuperOffice og hvordan du kan hente data rett inn i SuperOffice med webskjemaer

Delta på Webinar om SuperOffice migrering til skyen, utvalg i SuperOffice og hvordan du kan hente data rett inn i SuperOffice med webskjemaer

 

2/4  Migrering til Skyen

Det snakkes mye om Skyløsninger for tiden. Er dette noe dere vurderer? Hvis ja, så kan SuperOffice Online være noe for dere. I dette webinaret skal vi se på hva det kan bety å migrere dagens serverbaserte SuperOffice-løsning til SuperOffice i Skyen

Vi vil snakke om følgende punkter:

  • Automatisk/kontinuerlig oppdatering til nyeste versjon
  • Tilgjengelighet fra hvor som helst via nettleser
  • Driftskostnader inkludert i avtalen, sikker backup/serverdrift
  • Garantert oppetid
  • Sikkerhet/sikring av dine CRM-data er i varetatt gjennom SuperOffice sin Databehandleravtale 
  • Forutsigbare kostnader
  • Pocket CRM er inkludert til alle brukerne
  • Automatisk håndtering av GDPR
  • Utvidelse av funksjonalitet krever ikke store engangskostnader på lisens
  • En løsning virksomheten kan vokse med
  • Tilgang til SuperOffice Appstore, der alle nye moduler og integrasjoner lages først for Online

I deres virksomhet vet dere jo allerede hvor viktig det er med et godt CRM-verktøy, og nå har vi gitt deg en del innspill til hvorfor det kan være lurt å vurdere om SuperOffice Online vil være et smart valg for bedriften videre. Ved å gå til Skyen får dere en løsning som:

  • Alltid er oppgradert
  • Er lettere tilgjengelig
  • Har relativt lave investeringskostnader
  • Har støtte for flere typer enheter
  • Er kompatibel med en rekke tredjepartsprodukter
  • Garanterer høy datasikkerhet og oppetid
  • Er enkel å tilpasse til selskapets behov, også når forutsetningene endres

Webinaret varer en time, fra kl. 09:00-10:00.

 

Påmelding


 

23/4       Utvalg

I dette Webinaret skal vi se på hvordan vi lager utvalg og hvordan de kan brukes. Mulighetene er uendelig mange og vår påstand er at alle SuperOffice-brukere har nytte av dem – om det er for å få oversikt over kunder og salg, underlag til gode Dashbord-visninger eller rett og slett for å rydde i eksisterende data.

Du kan benytte både egendefinerte felt og interessefelt i SuperOffice for å segmentere dine kontakter. I tillegg kan du lage utvalg av dokumenter, aktiviteter, prosjekter og salg. Vi ser også på hvordan man tar ut kombinerte utvalg for å få akkurat den informasjonen man behøver!

Du kan lage utvalg basert på:

  • Salg
  • Prosjekt
  • Dokumenter
  • Oppgaver/avtaler
  • Kontakter/personer
  • Produkter
  • Felt i SuperOffice
  • Kobling av utvalg til Dashbord

Og utvalgene kan være statiske, dynamiske eller såkalte kombinasjonsutvalg.

Webinaret varer i en time, fra kl. 09:00-10:00.

 

Påmelding

 

29/4       Webskjema/forms i SuperOffice

I dette webinaret vil vi gi deg en smakebit på hvordan du kan innhente data direkte til SuperOffice CRM med webskjemaer eller forms. Det finnes ulike typer skjemaer og vi skal se på hvordan de kan lages, for hvilke formål og hvordan dataene kan presenteres i SuperOffice.

Her ser du noen eksempler på skjemaer:

  • «Kontakt meg»-skjema
  • Skjema for innhenting av samtykke 
  • Påmeldingsskjema
  • Evalueringsskjema

Det er mange fordeler med å innhente data direkte til CRM-løsningen:

  • Bedre kvalitet på leads
  • Automatisert databehandling og redusert manuelt arbeid ved bruk av triggere
  • Forbedret datakvalitet
  • Enkel oppdatering av abonnement og innhenting av samtykke for personvern fra kunder
  • Fullt integrerte webskjemaer og automatisk oppdatert CRM-løsning

Webinaret varer en time, fra kl. 09:00-10:00.

 

Påmelding