SuperOffice CRM

Gå til kontaktskjema

SuperOffice CRM

Gå til kontaktskjema
Gå til kontaktskjema

Hvorfor anskaffe et CRM-system?

De fleste bedrifter ønsker å øke antall kunder og selge mer, for å understøtte dette trengs riktig verktøy slik at alle blir mer produktive og effektive. SuperOffice CRM og våre konsulenter har ett hovedmål, nemlig å hjelpe din bedrift med å finne, vinne og utvikle dine kunder. SuperOffice CRM kan integreres med alle Microsoft Office applikasjoner, og er et enkelt og brukervennlig system.

En CRM-løsning samler all din informasjon for prosesser innen salg, markedsføring og kundeservice på ett sted. Ved å lagre alle telefonsamtaler, aktiviteter, dokumenter, e-poster og markedskampanjer på samme sted får du en 360-graders oversikt over alle bedriftens relasjoner.

Funksjonsområder

Superoffice Standard
SuperOffice er et brukervennlige CRM-system som bidrar til økt produktivitet innen salg, markedsføring og kundeservice. GDPR funksjonalitet er inkludert.

Marketing
Interaksjon med potensielle og eksisterende kunder er essensielt i dagens verden, og et av de viktigste midlene for å skaffe flere salgsmuligheter, er bruk av tilpasset og målrettet e-markedsføring. I SuperOffice Marketing-modul finner du funksjoner som hjelper deg med dette.

Sales
Med Sales-modulen i SuperOffice sikrer du bedre resultater gjennom full kontroll på avtaler og nøyaktig informasjon om hva som ligger i pipeline og prognoser for salg.

Service
Raskt svar gir flere smil – SuperOffice effektiviserer håndteringen av kundehenvendelsene dine. Hver henvendelse blir automatisk tildelt et unikt referansenummer, og all relatert kommunikasjon spores med dette nummeret. Med et raskt søk på referansenummer,  kontaktperson, status, periode eller kategori, får du den informasjonen du er på jakt etter og du kan gi kunden et raskt svar uavhengig av om henvendelsen kommer via telefon, e-post eller webskjema.

CRM tilleggsmoduler
En rekke tilleggsmoduler – apper – kan gjøre SuperOffice-løsningen din enda smartere og gir bedriften din merverdi, f eks gjennom integrasjon mellom CRM og ERP-systemer.
Besøk SuperOffice Appstore og se hvilke muligheter som finnes.

Kontakt oss for et mulighetsmøte.

Gratis CRM-rådgivning!

Vi CRM Insight hjelper deg gjerne å utarbeide og implementere en god og smart CRM-strategi. Sammen går vi går gjennom mulighetene i SuperOffice holdt opp mot bedriftens arbeidsprosesser.

Hva koster CRM?

Miks og match den perfekte kombinasjon av brukerplaner for ditt team. For å lykkes med CRM må du også definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice på en god måte. CRM Insight er som din samarbeidspartner klar til å hjelpe bedriften i gang med CRM. Vi kan skreddersy en tjenestepakke som passer for ethvert behov og som inkluderer support.
For ordens skyld: Disse tjenestene kommer i tillegg til abonnementsprisen.

Se priser og sammenlign brukerplaner