Support

Vi i CRM-avdelingen i CRM Insight/Økonomibistand Sør AS består av høyt kvalifiserte medarbeidere med lang fartstid på SuperOffice. Våre medarbeidere snakker både norsk og engelsk. Vi svarer på spørsmål vedrørende SuperOffice og tilleggsproduktene vi har levert.

Hvordan komme i kontakt med support?

Vi ønsker primært at alle saker sendes inn til vår dedikerte e-post-adresse for support. Det vil da opprettes en sak i vårt sakssystem og saken får et saksnummer som du, og vi, kan referere til. Ved behov kan også telefon benyttes i tillegg til e-post. Ved hastesaker, skal saken meldes inn på e-post, i tillegg til telefonhenvendelse.

Åpningstider:

  • Alle virkedager, med unntak av julaften og nyttårsaften: 08:00 – 16:00
  • Onsdag før Skjærtorsdag: 08:00 og kl. 12:00.

Teamviewer:

Supportavtale:

Hos oss står kunden i fokus. Vi krever derfor at alle nye kunder tegner en supportavtale første året. Etter det første året er det opp til kunden om de ønsker å fortsette supportavtalen. Vi opplever at de aller fleste velger å fortsette, da dette gir en merverdi for brukerne av systemet.

Vi tilbyr ulike supportavtaler. Alt fra avtale med en eller flere navngitte superbrukere til at alle i bedriften kan kontakte oss. Ta kontakt med oss så finner vi den beste løsningen for nettopp dere.