Har du god nok kundeinnsikt? Er kundeinformasjonen din oppdatert?
CRM Insight og Bisnode har utviklet en integrasjon mellom SuperOffice og Bisnode slik at du får oppdatert kreditt-, forretnings- og markedsinformasjon direkte inn i SuperOffice-løsningen din
CRM Insight har sammen med Bisnode utviklet en integrasjon for enkel synliggjøring av dine kontakters kreditt– og betalingsinformasjon i SuperOffice CRM
- Bisnode Integrator gir mulighet til:
- Effektive søk i Bisnodes databaser for alle foretak i Norden
- Enkelt registrere nye firmakort med tilhørende nøkkelpersoner i SuperOffice på bakgrunn av søk
- Enkelt foreta kredittvurdering samtidig som firmakortet opprettes
- Se resultatene (vurdering og grense) fra kredittvurderingen i SuperOffice på en enkel og lett forståelig måte
Dette vises ved bruk av ikoner samt en anbefalt kredittgrense
Bisnode Integrator benytter Microsoft Azures skytjeneste og kobles enkelt til din SuperOffice-løsning uavhengig av om du kjører den på egne servere, hos en driftspartner eller i SuperOffice’ skytjeneste. Tilgang til Bisnodes systemer defineres sentralt, dvs ingen pålogging for brukerne
Brukervennlig søk og oppdatering
- Det er enkelt å søke etter selskap basert på navn eller foretaksnummer. Dersom selskapet du velger passerer den innebygde duplikatsjekken, vil dette enkelt opprettes i SuperOffice
- Bisnodes webtjenester sørger for å gi deg korrekt juridisk firmanavn, organisasjonsnummer og riktige adresseopplysninger om det nye firmaet
- Du kan også bruke integrasjonen til å oppdatere informasjon på eksisterende firmakort og sammenligne informasjon før dette oppdateres
- Alle kredittsjekker og oppdateringer logges slik at det er enkelt å se endringshistorikk
- Som en tilleggstjeneste kan du legge ønskede firma på kredittovervåkning slik at dataene i SuperOffice til enhver tid er oppdatert
- Kreditthendelser vises i en fane i SuperOffice og det kan sendes ut varslingsepost til Kundeansvarlig