Løsninger for hele kundereisen
Din suksess er avhengig av dine kunders suksess. CRM er et uvurderlig verktøy for å sikre gode relasjoner gjennom hele kundereisen.
For å sikre et godt forhold til kundene, helt fra prospekt-fasen til ettersalgsfasen trenger du et godt CRM-verktøy. Et verktøy som hjelper deg å holde orden på prosepekter og håndtering av disse og ikke minst pleien av allerede eksisterende kunder. Brukerplanene i SuperOffice CRM hjelper deg med nettopp dette. Les mer om hvilke produkter/brukerplaner som ligger i løsningen og hvilke tjenester vi tilbyr. Vi anbefaler også å ta også en titt på hva kundene våre kan fortelle om hvordan vi har hjulpet dem med spesialtilpasninger og skreddersøm for å løse deres spesielle behov.
Les mer om hvorfor SuperOffice mener at CRM styrker kunderelasjoner.
Produkter
Det å etablere og bevare et kundeforhold er viktig for alle bedrifter. Med SuperOffice CRM samler og organiserer du kundeinformasjon og holder oversikt over aktiviteter, salg, dokumenter og e-poster på ett sted.
Les merTjenester
For å sikre at CRM-løsningene vi leverer skaper verdier for kundene våre, tilbyr vi et bredt spekter av relevante tjenester.
Les merKundeløsninger
Kollegene hos CRM Insight er en gjeng med bred og lang erfaring, selvsagt med standard SuperOffice, men også med skreddersøm og spesialløsning for en lang rekke kunder.
Les mer