Apper og integrasjoner
Vi har alle verktøyene du trenger for å utvide og tilpasse SuperOffice-løsningen din, slik at den passer til din hverdag. Vi kan tilby et utvalg av standard applikasjoner, integrasjoner og moduler tilgjengelig for skyversjonen av SuperOffice CRM. Dersom du vurderer egenutvikling så kan du bruke API’ene våre til å lage nesten alt du ønsker, fra integrasjoner til tilleggsmoduler.
Våre ansatte har i tillegg en bred CRM- og SuperOffice-kompetanse på komplementerende produkter og tjenester som du som kunde kan dra nytte av.
De mest populære tilleggsmodulene:
eMarketeer
Med eMarketeer får du et komplett marketing automation-verktøy, og ikke minst kan du få leads levert direkte inn i SuperOffice.
Synchronizer for SuperOffice
Få full kontroll over alle oppgaver og avtaler gjennom synkronisering mellom SuperOffice og Exchange-, Office 365-, Gmail- eller G Suite-kalenderen din.
Mer om Syncronizer for SuperOffice
SOFastReg
Finn nye leads og hold eksisterende kundeinformasjon oppdatert med SoFastReg.
ERP-integrasjon
Ha full kontroll over alle forretningsprosesser ved hjelp av integrasjon mellom SuperOffice og ERP-systemet ditt.
PS! Det finnes konnektorer for mer enn Visma Business.
Mer om SuperOffice ERP-integrasjon
Business Analyze
Denne business intelligence-løsningen gir deg tilgang til gode analyse-, dashbord- og rapporteringsmuligheter, basert på dine SuperOffice-data.
Mer om Business Analyze for SuperOffice
Se alle apper i
SuperOffice App Store