Apper og integrasjoner

Jeg vil vite mer

Apper og integrasjoner

Jeg vil vite mer
Jeg vil vite mer

Apper og integrasjoner

Vi har alle verktøyene du trenger for å utvide og tilpasse SuperOffice-løsningen din, slik at den passer til din hverdag. Vi kan tilby et utvalg av standard applikasjoner, integrasjoner og moduler tilgjengelig for skyversjonen av SuperOffice CRM. Dersom du vurderer egenutvikling så kan du bruke API’ene våre til å lage nesten alt du ønsker, fra integrasjoner til tilleggsmoduler.
Våre ansatte har i tillegg en bred CRM- og SuperOffice-kompetanse på komplementerende produkter og tjenester som du som kunde kan dra nytte av.

 

De mest populære tilleggsmodulene:

 

eMarketeer

eMarketeer

Med eMarketeer får du et komplett marketing automation-verktøy, og ikke minst kan du få leads levert direkte inn i SuperOffice.

Mer om eMarketeer

 

 

Synchronizer for SuperOffice

Få full kontroll over alle oppgaver og avtaler gjennom synkronisering mellom SuperOffice og Exchange-, Office 365-, Gmail- eller G Suite-kalenderen din.

Mer om Syncronizer for SuperOffice

 

 

 

SOFastReg

Finn nye leads og hold eksisterende kundeinformasjon oppdatert med SoFastReg.

Mer om SoFastReg

 

 

 

ERP-integrasjon

Ha full kontroll over alle forretningsprosesser ved hjelp av integrasjon mellom SuperOffice og ERP-systemet ditt.

PS! Det finnes konnektorer for mer enn Visma Business.

Mer om SuperOffice ERP-integrasjon

 

 

Business Analyze

Denne business intelligence-løsningen gir deg tilgang til gode analyse-, dashbord- og rapporteringsmuligheter, basert på dine SuperOffice-data.

Mer om Business Analyze for SuperOffice

 

 

Se alle apper i

SuperOffice App Store