SuperOffice Service

SuperOffice Service

Kundeservice og support

I dagens verden, hvor kundene har godt tilgang til kunnskap om produkter, løsninger og leverandører, er kundeservice ett av få områder hvor du som leverandør eller partner til kundene dine kan skille deg fra konkurrentene.

Med SuperOffice Service får du en  kundeservice- og supportløsning som gjør at du kan være sikker på at alle henvendelser blir håndtert, uavhengig av om de kommer inn via e-post, telefon eller nettside. Hver henvendelse blir sporet med et unikt saksnummer, kategorisert og fordelt i henhold til deres saksprosess. Du er også sikret å ha hele sakshåndteringen samlet på ett sted. Med SuperOffice Service ruter du all e-post sendt til firmaets felles e-postadresser, f eks post@, til et køsystem som alltid er betjent og du slipper derfor faren for at e-posten skal bli glemt eller falle mellom to stoler fordi en medarbeider  er  syk eller har ferie. SuperOffice Service har mange muligheter for automatiske eskaleringer og varslinger, slik at hver henvendelse blir behandlet til rett tid og med god kvalitet.

Med «Min side»-funksjonalitet kan dere også legge til rette for at kunden alltid er informert om saksgangen, og har tilgang til et bibliotek av artikler – FAQer –  slik at kunden også kan hjelpe seg selv.

SuperOffice Service hjelper dere til å løse kundenes problemer raskt og effektivt. SuperOffice Service kan benyttes alene, eller som en fullverdig del av ditt totale SuperOffice CRM-system.