Skreddersøm og kundeløsninger

De fleste kommer langt med en standard CRM-løsning, men for noen vil det være behov for skreddersøm og tilpasninger. I CRM Insight har vi lang og bred erfaring med å hjelpe kundene våre i alle faser av en CRM-implementering.

Nedenfor kan du lese om noe av det vi kan hjelpe deg med.

For deg som ønsker å komme raskt igang og ha en forutsigbar prosess, har vi utviklet startpakker, med faste priser og estimert tidsforbruk for full implementering

Startpakker

Vi i CRM Insight er opptatt av at CRM-løsningene vi leverer er med på å skape verdier for kundene våre, ettersom en rekke undersøkelser viser at mange CRM-leveranser feiler. Med vår lange erfaring med implementeringer av SuperOffice har vi derfor valgt å lage startpakker til skyløsningen SuperOffice Online CRM, basert på «best practice». Hensikten er at du som kunde skal komme raskt i gang med din CRM-løsning, samtidig som implementeringen er forutsigbar og ivaretar dine forretningsmessige behov. Startpakkene legger dessuten vekt på at CRM-løsningen blir forankret i deres bedrift, både hos ledelse og øvrige brukere, via gode bruker- og superbrukerkurs.
Etter implementeringen er det enkelt å bygge på deres løsning, enten via våre øvrige startpakker eller med mer skreddersydde løsninger i samspill med våre konsulenter. I tillegg til å være deres helhetlige leverandør av SuperOffice CRM, ønsker vi også å være deres sparringspartner underveis som deres organisasjon vokser.